Proces rekrutacji
Proces rekrutacyjny jest zróżnicowany w zależności od stanowiska. Zazwyczaj składa się z trzech etapów. W trakcie całego procesu wszelkie dane są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem.
Etap 1
Wstępny wybór przesłanych dokumentów.
Przesłane aplikacje są poddawane wstępnej weryfikacji. Jeśli aplikacja będzie zgodna z naszymi wymaganiami, to przechodzimy do kolejnego etapu.
Etap 2
Spotkanie rekrutacyjne.
Jeżeli zostaną spełnione kryteria zawarte w ogłoszeniu, zapraszamy na spotkanie rekrutacyjne.
Wstępna rozmowa kwalifikacyjna (z przedstawicielem Działu Personalnego i/lub z bezpośrednim przełożonym – skład zespołu rekrutacyjnego jest zmienny i zależny od rodzaju prowadzonej rekrutacji) ma na celu zweryfikowanie informacji, które zawarte zostały w aplikacji rekrutacyjnej i uzyskanie informacji na temat wiedzy i umiejętności.
Kandydaci, którzy w największym stopniu spełniają kryteria określone dla danego stanowiska, zapraszane są na rozmowę ze swoim potencjalnym przełożonym i/lub przedstawicielem Działu Personalnego. Taka rozmowa, to dla kandydata doskonała okazja do zadawania pytań.
Etap 3
Wynik spotkania.
Jeśli ocena będzie pozytywna, wówczas w uzgodnionym terminie spotkamy się w celu omówienia warunków zatrudnienia. Decyzje podejmowane są około do dwóch tygodni po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
Jeżeli ocena będzie negatywna każdy kandydat, który brał udział w spotkaniach rekrutacyjnych otrzymuje informacje zwrotną w formie podziękowania, która jest udzielana po zakończeniu rekrutacji.
Promujemy dobre praktyki w rekrutacji i poprzez nie rozumiemy zasady zawarte w zamieszczonym Kodeksie Dobrych Praktyk w Rekrutacji, zachęcamy do zapoznania się z nim, jako potwierdzeniem jakości prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych: